عصر خودرو

در بورس انرژی به ثبت رسید؛

دادوستد ۲۷ هزار ورقه اوراق گواهی ظرفیت

عصر بازار- در جلسه معاملاتی دیروز ۴ بهمن ماه در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در تابلوی اوراق گواهی ظرفیت، ۲۷ هزار ورقه گواهی ظرفیت نقدی با ارزش ۲۸۷ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال معامله شد.

دادوستد ۲۷ هزار ورقه اوراق گواهی ظرفیت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر؛ در تابلو سلف موازی استاندارد نیز در نماد "سنفت 001" تعداد 25 هزار و 541 قرارداد با ارزش بیش از 280 میلیارد و 14 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    لازم به ذکر است، در بازار فیزیکی برق بورس انرژی ایران، 10 هزار قرارداد معادل  یک میلیون و 680 هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از 655 میلیون ریال توسط شرکت‎ توسعه منابع آب و نیروی ایران-نیروگاه گتوند برای دوره تحویل هفتگی بهمن ماه عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

    خاطر نشان می گردد در بازار عمده فروشی برق نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 99/12/02 و 99/12/03و و 99/12/04 و نمادهای بار پیک هفتگی ، بار پایه هفتگی و میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 99/12/30 گشایش یافتند.

    همچنین در بازار عمده فروشی برق نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 99/11/08 پایان جلسه معاملاتی دیروز متوقف شده و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

    برچسب ها