عصر خودرو

عرضه ۱۲ درصد از سهام شرکت زر ماکارون در ۸ مرداد

عصر بازار- ۱۲ درصد سهام شرکت زر ماکارون که معادل ۱۹۲ میلیون سهم است در بورس عرضه می‌شود.

عرضه ۱۲ درصد از سهام شرکت زر ماکارون در ۸ مرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد امین قهرمانی مدیره پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران در خصوص عرضه اولیه سهام زرماکارون اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخ 8 مرداد، 12 درصد از سهام شرکت زر ماکارون معادل 192 میلیون سهم عرضه می‌شود.

    او گفت: دامنه قیمتی بین 37 هزار و 750ریال  تا 39 هزار و 750ریال  به ازای هر سهم است. سهمیه هر کد 150 سهم است. از کل تعداد سهام عرضه اولیه 160 میلیون سهمیه عموم سرمایه گذاران و 32 میلیون سهمیه صندوق‌های سرمایه گذاری است.

    مدیره پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران تصریح کرد : حداکثر سزمایه ای که برای خرید این سهام لازم است 5٫970٫000 ریال است.

    نماد غزر را بشناسید
    شرکت زر ماکارون" را تأسیس نمود. در سال 1384 عملیات احداث کارخانه به پایان رسید و در پایان سال 1384 وارد بازار شد در سال 1388 شروع به گسترش کارخانهٔ آرد و ماکارونی کرد و در سال 1389 عملیات توسعه به پایان رسید توان ذخیره‌سازی شرکت افزایش یافت.

    در همان سال شرکت مرکز آموزش علمی و کاربردی زر را تأسیس کرد و 5 اختراع در تولید ماکارونی پاستا ثبت کرد و پروانهٔ تأسیس مجتمع کارخانجات فرآوری عمیق غلات در 14 رشته از وزارت صنایع به ظرفیت 4 میلیون تن را بدست آورد.

    برچسب ها