عصر خودرو

قیمت اقلام یارانه‌ای ماه رمضان در تهران به اصناف ابلاغ شد

عصر بازار- رییس اتاق اصناف تهران گفت: نرخ مصوب اقلام یارانه‌ای ماه مبارک رمضان در تهران به اصناف ابلاغ شده است.

قیمت اقلام یارانه‌ای ماه رمضان در تهران به اصناف ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، قاسم نوده فراهانی عصر یکشنبه افزود: هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان نرخ اقلام پرمصرف یارانه ای به اصناف و مردم اعلام می شود.

    وی ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار قیمت، هر کیلو گوشت قرمز وارداتی٤٢ هزار، هر کیلو گوشت مرغ ١٢ هزار و هر کیلو خرمای درجه یک ٢٤ هزار تومان مصوب شد.

    فراهانی تصریح کرد: هر کیلو برنج هندی ١١٢١ هشت هزار، هر کیلو زولبیا و بامیه ٢٤ هزار و هر کیلو شکر پنج هزارو ٩۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

    رییس اتاق اصناف تهران گفت: هر کیلو آش شله قلمکار و حلیم نیز 25 هزار و آش رشته 20 هزار تومان باید به فروش برسد.

    نوده فراهانی افزود: این محصولات باید در واحدهای صنفی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا عرضه شود.

    وی اضافه کرد: بازرسی و نظارت بر اصناف در خصوص رعایت بهداشت و کنترل قیمت ها در ماه مبارک رمضان تشدید و با متخلفان برخورد می شود.

    نوده فراهانی گفت: ٤٥۰ هزار صنف در استان تهران و ٢٨۰ هزار صنف در شهر تهران وجود دارد.

    پشتیبانی امور دام استان تهران سالانه ٥۰ هزار تن گوشت مرغ خریداری می کند

    وی همچنین اظهار داشت:‌ هر ساله سازمان پشتیبانی دام استان تهران برای حمایت از تولیدکنندگان در سه یا چهار مرحله ٤۰ تا ٥۰ هزار تن گوشت مرغ از تولیدکنندگان خریداری می‌کند.

    فراهانی ادامه داد: زمانی که قیمت گوشت مرغ کاهش می‌ یابد مسئولان سازمان پشتیبانی دام استان برای جلوگیری از متضرر شدن تولیدکنندگان ، مرغ را خریداری و در سردخانه ها نگهداری می کنند.

    وی خاطرنشان کرد: کمبودی در زمینه گوشت مرغ وجود ندارد و افرادی که برای نذورات خود در ماه مبارک رمضان به میزان زیادی گوشت مرغ نیاز دارند به سازمان صمت مراجعه و حواله دریافت کنند.

    به گفته وی، گوشت مرغ در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب ١٢ هزار و در برخی مغازه ها به دلیل افزایش این محصول ممکن است کمتر از این قیمت به فروش برسد.

    برچسب ها