عصر خودرو

سود ۱۰۰۵ریالی «ساوه» برای هرسهم

عصر بازار- شرکت سیمان ساوه توانست برای هر سهم سود یک هزار و ۵ریالی محقق ساخت.

سود ۱۰۰۵ریالی «ساوه» برای هرسهم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان ساوه در صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 اعلام کرد سود عملیاتی را 750میلیارد ریال و سود خالص را 653میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین سود انباشته را 786میلیارد ریال منتشر شده است.

    «ساوه» در گزارش منتشر شده خود فروش این دوره را 970هزار و 753تن به ارزش یک هزار و 775میلیارد ریال اعلام کرد که از این محل سود ناخالص را 819میلیارد ریال محاسبه کرده است.

    این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد حفظ مقدار فروش و افزایش نرخ صادرات محصولات و همچنین حفظ بازارهای داخلی و صادراتی را دارد. «ساوه» در برنامه های خود به تولید و فروش محصولات جدید جهت کاهش قیمت تمام شده اشاره دارد.

    گفتنی است؛ در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره 6ماهه منتهی به 29اسفند1398 دارد به افزایش عوامل بهای تمام شده با توجه به نوسانات نرخ ارز، افزایش دستمزد سالانه و سایر هزینه ها پیش بینی کرده است. علاوه بر این «ساوه» به نرخ حامل های انرژی که مازوت و برق است اشاره کرده و نرخ آن را مشابه سال گذشته محاسبه کرده است.

    این شرکت جهت تامین نقدینگی مورد نیاز خود اخذ تسهیلات از سیستم بانکی را در دستور کار دارد.

    برچسب ها