عصر خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد:

تامین مواد اولیه؛ چالش تولیدکنندگان پوشاک

عصر بازار- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید ظرفیت واحدهای تولیدی پوشاک می تواند نیاز بازار داخل را تامین کند، اما تحقق این مهم در گرو تامین مواد اولیه است.

تامین مواد اولیه؛ چالش تولیدکنندگان پوشاک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ولی ملکی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره مشکلات بازار پوشاک، گفت: اگر مواد اولیه موردنیاز تولیدکنندگان پوشاک تامین شود، می‌توان از ظرفیت واحدهای تولیدی موجود در کشور به درستی استفاده کرده و تولیدکنندگان داخلی بازار را به دست گیرند.

    ظرفیت واحدهای تولیدی پوشاک می‌تواند نیاز بازار داخل را تامین کند

    نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت واحدهای تولیدی می تواند نیاز بازار داخل را تامین کند، افزود: پوشاک تولید داخل می‌تواند با همتایان خارجی خود رقابت کرده و مورد پسند مصرف کنندگان قرار گیرد.

    وی اظهار کرد: نزدیکی به ایام نوروز فرصت مناسبی است که بتوان با تامین مواد اولیه موردنیاز تولید و نقدینگی واحدهای صنعتی، واحدهای تولیدی را تقویت کرده و زمینه تحقق شعار رونق تولید را فراهم کرد.

    تکنولوژی صنعت نساجی به روز است

    این نماینده مردم در مجلس دهم درباره تکنولوژی صنعت نساجی کشور، اضافه کرد: تکنولوژی صنعت نساجی به روز است به همین دلیل تولیدکنندگان می‌توانند البسه باکیفیت و با قیمت مناسب تولید کنند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس برندسازی را یکی از اصلی‌ترین اصول رونق فروش پوشاک داخلی برشمرد و ادامه داد: اگر ایرانیان خرید پوشاک داخلی را در اولویت قرار دهند، واحدهای تولیدی فعال شده و زمینه اشتغالزایی فراهم می شود.

    برچسب ها