عصر خودرو

زیان "فمراد" کاهشی شد

عصر بازار- شرکت آلومراد در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه، توانست زیان خود را از رقم ۲۲۹ریالی در دوره ۶ماهه به مبلغ ۸ریال برساند.

زیان "فمراد" کاهشی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری  «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت آلومراد در صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه، اعلام کرد به ازای هرسهم 8ریال زیان شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه سال مالی 91درصد افزایش یافته است.

    همچنین این شرکت، زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را 715میلیون ریال، زیان خالص را 414میلیون ریال و زیان انباشته را 22میلیارد و 684میلیون ریال منتشر کرد.

    این شرکت اهداف و برنامه های راهبردی فراوانی را در خصوص تولید و فروش محصولات تعریف کرده است. "فمراد" اعلام کرد که با در نظر گرفتن جمیع اطلاعات در دسترس با توجه به آنکه تقریباً 95درصد بهای فروش مواد اولیه مصرفی است، بدیهی است حجم ریالی فروش متناسب با بهای مواد اولیه است و پیش بینی می شود در 3ماهه آخر سال 1398 با افزایش تولید، میزان فروش نسبت به سال گذشته بیشتر شده و در پی آن درآمد عملیاتی نیز قدری بیشتر شود.

    همچنین با توجه به شرایط اقتصادی بازار کسب و کار و درخواست مشتریان میزان سفارش ها و فروش نسبت به مدت مشابه، رشد خواهد داشت و در مجموع با توجه به مشتری مداری و روند مناسب تولید شرکت و اصلاح کمبود های موجود می توان انتظار تغییرات مثبت را در روند صعودی شرکت داشت و با بوجود آمدن تغییرات اساسی در زمان‌بندی ‌ایفای تعهدات در جهت کسب رضایت حداکثری مشتری و حرکت در حاشیه سود مطمئنه انتظار حفظ روند فغلی دور از انتظار نخواهد بود.

    این شرکت در دوره 9ماهه توانسته 2هزار و 925تن انواع محصولات خود را به مبلغ 719میلیارد و 363میلیون ریال به فروش برساند و از این محل 16میلیارد و 446میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کند.

    از سوی دیگر با توجه به پیش بینی که  "فمراد" دارد،  قصد فروش 2هزار و 150تن از محصولات خود به مبلغ 450میلیارد ریال را دارد.

    برچسب ها