عصر خودرو

پرتفوی بورسی "وپترو" ۵.۵۷هزار میلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در صورت وضعیت سرمایه گذاری های خود در بورس از رشد ۵هزار و ۵۷۹میلیارد ریالی خبر داد.

پرتفوی بورسی "وپترو" ۵.۵۷هزار میلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 30 آبان 1398 را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود محقق شده هرسهم  برای دوره 6ماهه مبلغ 94ریال اعلام شده است.

    "وپترو" در این گزارش سود عملیاتی را 33میلیارد و 814میلیون ریال، سود خالص را 170میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و 215میلیارد ریال منتشر کرد.

    این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد 5هزار و 579میلیارد ریالی خبر داد . همچنین بهای تمام شده این شرکت در پرتفوی منتشر شده  با افزایش 290میلیارد ریالی به یک هزار و 439میلیارد ریال رسید. ارزش بازار این شرکت در پرتفوی بورسی نیز با افزایش یک هزار و501میلیارد ریالی به 7هزار و 19میلیارد ریال بالغ شده است.

    "وپترو" طی دوره مالی مورد گزارش مبلغ سهام واگذار شده را 510میلیارد و 461میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری ها به 221میلیارد و 150میلیون ریال بالغ شده است. این شرکت سهام خریداری شده در بورس طی این دوره را 579میلیارد و 512میلیون ریال منتشر کرد.

    اهداف و برنامه های تدوین شده این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی شامل اصلاح ساختار مالی شرکت اصلی و شرکت های تابعه، پیگیری مستمر وصول مطالبات و اصلاح سبد سرمایه گذاری های شرکت اصلی است که "وپترو" با استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه در تامین مالی در برنامه های خود قرار داده است.

    این شرکت در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره 6ماهه منتهی به 31اردیبهشت1399 دارد به استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه در جهت تامین مالی اشاره دارد که تاکید آن روی افزایش سرمایه و انتشار اوراق بدهی است.

    برچسب ها