عصر خودرو

«کقزوی» با سود ۲۶ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد

عصر بازار- شرکت شیشه قزوین در صورت های مالی ۹ماهه اعلام کرد که برای هرسهم ۲۶ریال سود پوشش داده و از زیان ۶ماهه رهایی یافته است.

«کقزوی» با سود ۲۶ریالی برای هرسهم از زیان خارج شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت شیشه قزوین در سه ماهه سوم سال توانسته است زیان 231ریالی هرسهم دوره 6ماهه، به سود 26ریالی برسد. از سوی دیگر زیان انباشته 2هزار و 852میلیارد ریالی دوره مالی 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 به مبلغ یک هزار و 559میلیارد ریالی برای دوره مالی 9ماهه کاهش یافت.

    این شرکت سود عملیاتی دوره 9ماهه منتهی به 30آذر1398 را مبلغ 281میلیارد ریال و سود خالص را 36میلیارد و548میلیون ریال اعلام کرده است.

    از سوی دیگر «کقزوی» در 9ماه فعالیت خود تولید محصولات خود را 10درصد نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته افزایش داده و به تولید 21میلیون و 405هزار مترمربع شیشه دست یافته است که فروش آن به 15میلیون و 187هزار مترمربع رسیده و در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 45درصد افزایش یافته است.

    ارزش فروش این شرکت با رشد 52درصدی به مبلغ یک هزار و 319میلیارد و 874میلیون ریال رسیده است.

    این شرکت در اطلاعیه منتشر شده اعلام کرده است که دلیل عمده افزایش درآمد عملیاتی، افزایش فروش محصولات شرکت در 3ماهه سوم و بیشترین افزایش در شیشه فلوت بی رنگ (ساده ) بوده است. همچنین دلیل عمده افزایش سایر درآمدهای عملیاتی سود حاصل از تسعیر ارز دارایی های ارزی بوده است.

    «کقزوی» دلیل عمده افزایش سایر هزینه‌های غیرعملیاتی- اقلام متفرقه را جرایم مالیاتی ناشی از عدم توان پرداخت تعهدات مالیاتی در موعد مقرر بوده اعلام کرده است.

    برچسب ها