عصر خودرو

"قاسم" برای هرسهم ۱۴۴۶ریال سود ساخت

عصر بازار- شرکت قاسم ایران در فعالیت ۹ماهه توانست برای هرسهم یک هزار و ۴۴۶ریال سود ساخت.

"قاسم" برای هرسهم ۱۴۴۶ریال سود ساخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قاسم ایران در اطلاعات و صورت های مالی 9ماهه با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود عملیاتی این دوره را 863میلیارد ریال و سود خالص را 867میلیارد ریال اعلام کرده است.

    این شرکت تا 30آذر1398، سود انباشته را 852میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 244درصد افزایش یافته است.

    "قاسم" برای دوره 3ماهه منتهی به 29اسفند1398 پیش بینی کرده است که از ظرفیت فروش به ویژه جهت محصولات گروه صنعتی مینو و سعی در جذب تامین کنندگان جدید استفاده کامل کند و سبد کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها را تکمیل کند. همچنین یادآور شده است که هرگونه تغییر در قوانین مالیاتی به ویژه مالیات بر ارزش افزوده،  اثرات غیر قابل پیش بینی را بر درآمد و هزینه شرکت خواهد داشت.

    این شرکت در گزارش توجیهی که از سوی هیات مدیره برای افزایش سرمایه منتشر شده است قصد دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 600میلیارد ریال به 3هزار و 62میلیارد و 459میلیون ریال معادل 410درصد افزایش دهد. در این راستا گزارش توجیهی این افزایش سرمایه تهیه و دست بررسی حسابرس و بازرس قانونی است که در این خصوص نتیجه آن در سامانه کدال منتشر می شود.

    برچسب ها