عصر خودرو

طی دوره ۹ ماهه؛

"دفارا" به هر سهم ۴۷۶۲ ریال سود اختصاص داد

عصر بازار- شرکت داروسازی فارابی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ هزار ۷۶۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۴۰ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۶۷ درصدی برخوردار بود.

"دفارا" به هر سهم ۴۷۶۲ ریال سود اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی فارابی با سرمایه ثبت شده 400 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 9 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت داروسازی فارابی در دوره یاد شده، مبلغ 2 هزار و 857 میلیارد و 216 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2 هزار و 762 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 467 درصدی برخوردار است.

    شرکت داروسازی فارابی در سال مالی جاری سرمایه خود را 50 درصد افزایش داده است و با درنظر گرفتن سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سود هر سهم 467 درصد رشد داشته است. سود خالص این شرکت به سبب افزایش 131 درصدی در فروش و نیز افزایش یک هزار و 284 میلیارد ریالی سایر درآمدهای غیر عملیاتی از رشد 751 درصدی برخوردار بوده است.

    "دفارا" در دوره 9 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 335 میلیارد و 902 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 840 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    برچسب ها