عصر خودرو

سود ۵۶ریالی برای هرسهم "چکاوه"

عصر بازار- شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در صورت های مالی ۹ماهه سود هر سهم را ۵۶ریال اعلام کرد.

سود ۵۶ریالی برای هرسهم "چکاوه"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در اطلاعیه منتشر شده خود اعلام کرد که سود عملیاتی شرکت به 13میلیارد و 160میلیون ریال و سود خالص آن نیز به 13میلیارد و 984میلیون ریال رسید.

    همچنین زیان انباشته در دوره 9ماهه نیز به 194میلیارد و 645میلیون ریال رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 7درصد افزایش یافته است.

    این شرکت در گزارش منتهی به 30آذر1398 سود هرسهم را 56ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته افزایشی شده است.

    "چکاوه"در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه در صنعت سلولزی با تولید انواع کاغذ بسته بندی شامل کاغذ قهوه‌ای، کاغذ تست لاینر، کاغذ فلوتینگ از ضایعات بازیافتی کاغذ و کارتن (آخال) فعالیت دارد.

    این شرکت به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی، حداقل نوسان کیفی و پایبندی به اصول مشتری مدارانه در بازار کاغذهای بسته بندی شناخته شده است. این شرکت با ظرفیت عملی 27هزار و 844تن در سال تا سال94 که آمار تقریبا دقیقی از حجم تولید انواع کاغذ بسته بندی وجود داشته در حدود سهم 4/5 درصدی در تولید انواع کاغذ بسته بندی کشور را در اختیار داشته که اگر محدود تر به این آمارها توجه کنیم سهم تولید این شرکت در تامین کاغذ قهوه‌ای به رقمی 9 درصد بالغ می‌شود، اما از اواخر سال1394 و با به بهره‌برداری رسیدن ظرفیت های جدید و بزرگ تولید انواع کاغذ بسته‌بندی در اقصی ‌نقاط کشور قطعا سهم از تولید کاغذ کشور تنزل یافته و به دلیل اینکه هنوز آمارهای رسمی دقیق و مورد تایید نهادهای ذیربط وجود ندارد امکان اعلام دقیق سهم شرکت وجود ندارد.

    شایان ذکر است؛ با توجه به پروژه بازسازی و نوسازی اجرا شده در شرکت که در اوایل سال1396 به بهره برداری اولیه رسیده و سبد محصولات شرکت افزایش یافت اعلام این سهم باید با دقت بیشتری صورت پذیرد. همچنین در توضیحات ارایه شده هدف شرکت برای سال1399 دستیابی فروش مقداری حدوداً 5هزار و 600تن کاغذ قهوه‌ای 115گرمی، 8هزار و 429تن کاغذ فلوتینگ و 14هزار تن کاغذ تست‌لاینر و در مجموع 28هزار و 29تن انواع کاغذ است.

    برچسب ها