عصر خودرو

تحقق سود ۲.۹۹۱ریالی هر سهم "غگل" در یکسال

عصر بازار- شرکت گلوکوزان در صورت های مالی یکساله اعلام کرد به ازای هرسهم ۲هزار و ۹۹۱ریال سود محقق کرده است.

تحقق سود ۲.۹۹۱ریالی هر سهم "غگل" در یکسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت گلوکوزان اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31شهریور1398 را منتشر کرد. این شرکت در آخرین گزارش خود سود هرسهم را با افزایش 268درصدی نسبت به سال مالی1397، مبلغ 2هزار و 991ریال منتشر کرد.

    "غگل" در گزارش یکساله خود سود عملیاتی را با افزایش 179درصدی مبلغ 817میلیارد ریال و سود خالص را با افزایش 269درصدی مبلغ 598میلیارد ریال اعلام کرده است. همچنین در این گزارش سود انباشته با افزایش 282درصدی به 587میلیارد ریال رسید.

    شرکت گلوکوزان در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که متنوع کردن محصولات، دریافت سهم بیشتر از بازار و ورود به صنایع جدید از برنامه های مهم شرکت است. این شرکت همچنین قصد دارد محصولات جدید را شناسایی و با توسعه تکنولوژی جدید برای تولید محصولات جدید اقدام کند.

    از برنامه های با اهمیت "غگل" برای دوره 12ماهه منتهی به 31شهریور 1399 می توان به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اشاره کرد. این شرکت اعلام کرده است که در صورت تحقق افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ تسهیلات مالی دریافتی با 30درصد کاهش پیش بینی می شود.

    از سوی دیگر دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی نوسانات نرخ ارز در میزان سود و زیان و مانده تسهیلات شرکت تاثیرگذار اعلام شده است.

    برچسب ها