عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد تجمعی "شیران" ۱۱۷ درصد افزایش داشت

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره ۸ ماهه منتهی به پایان آبان ماه ۱۳۹۸، معادل ۱۷ هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد تجمعی "شیران" ۱۱۷ درصد افزایش داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با سرمایه 4 هزار و 628 میلیارد و 988 میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه 1398 را منتشر کرد.

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل 2 هزار و 6 میلیارد و 684 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

    بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "الکیل بنزن خطی" با تولید 11 هزار و 89 تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش 9 هزار و 467 تن در صدر فروش های شهریور ماه "شیران" قرار گرفت.

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سال جاری، معادل 17 هزار و 902 میلیارد و 170 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 117 درصدی برخوردار بوده است.

    برچسب ها