عصر خودرو

۳۴۲ریال؛ سود تلفیقی ۱۲ماهه "سدشت"

عصر بازار- شرکت صنایع سیمان دشتستان در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ماهه سود هرسهم را ۳۴۲ریال اعلام کرد.

۳۴۲ریال؛ سود تلفیقی ۱۲ماهه "سدشت"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت صنایع سیمان دشتستان صورت های مالی تلفیقی 12ماهه منتهی به 31شهریور1398 را اعلام کرد. این شرکت سود تلفیقی هرسهم را 342ریال و سود هرسهم در شرکت اصلی را 248ریال اعلام کرد.

    "سدشت" سود عملیاتی تلفیقی این دوره را 961میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی را 523میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 390میلیارد ریال اعلام کرد . "سدشت" در صورت های شرکت اصلی سود عملیاتی را 359میلیارد ریال، سود خالص را 293میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 342میلیارد ریال اعلام کرده است.

    این شرکت در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد اهداف کلی خود را دستیابی به ارتقای بهره وری، افزایش توان رقابت پذیری، بهینه سازی خطوط تولید، بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی – حرارتی و مصرف آب و ارتقای سطح کیفی و استاندارد محصولات اعلام کرده است. از سوی دیگر دستیابی به شاخص های استانداردهای زیست محیطی، ملزم بودن به رعایت مسوولیت های اجتماعی و در نهایت حداکثر سازی سود سهام داران برنامه شرکت تولید با حداکثر توان تولید (تولید سالانه یک میلیون تن کلینکر و متناسب با آن تولید سیمان) و توسعه و ایجاد زیر ساخت های متاسب با بازار مصرف در بخش توزیع سیمان از سایر اهداف این شرکت اعلام شده است.

    "سدشت" اعلام کرده است که با توجه به کاهش 13درصدی مقدار فروش محصولات(داخلی و صادراتی)و همچنین افزایش 47 درصدی نرخ فروش محصولات(داخلی و صادراتی)نسبت به دوره 12 ماهه مشابه سال قبل در نهایت باعث افزایش28درصدی مبلغ فروش کل در دوره 12 ماهه جاری شده است و با توجه به ابلاغیه انجمن صنفی کارفرمایان مبنی بر افزایش نرخ های فروش از تاریخ 11تیر1398، پیش بینی می شود نرخ های فروش سال مالی آتی نسبت به سال مالی جاری حدود 15درصد افزایش یابد. همچنین با توجه به افزایش 10درصدی مقدار فروش محصولات(داخلی و صادراتی) در نهایت مبلغ فروش کل محصولات در سال مالی آتی نسبت به سال مالی جاری 40 درصد افزایش می یابد.

    برچسب ها