عصر خودرو

سود یکساله هرسهم «قپیرا» به ۱۷۰۱ریال رسید

عصر بازار- شرکت فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر در گزارش منتشر شده خود اعلام کرد سود هرسهم به یک هزار و ۷۰۱ریال رسیده است.

سود یکساله هرسهم «قپیرا» به ۱۷۰۱ریال رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فرآورده های غذایی و قند پیرانشهر در صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31تیر1398 سود هرسهم را یک هزار و 701ریال اعلام کرده است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را 399میلیارد ریال، سود خالص را 340میلیارد ریال و سود انباشته 506میلیارد ریال اعلام کرد.

    «قپیرا» در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که با توجه به وضعیت موجود و برآوردهای صورت گرفته در نظر دارد با دریافت حدود 440 هزار تن چغندر در سال آتی جهت تولید شکر سفید و سایر محصولات و همچنین تصفیه شکر خام به روند تولید بهینه خود ادامه دهد. از آنجایی که فروش محصولات تابع متغیرهای مربوط به بازار است، بنابراین در صورت وجود تقاضای شرکت به فروش محصولات خود در طی سال مالی آتی اقدام کرده و سعی دارد که همچون سنوات گذشته در آخر سال مالی حد اقل موجودی انبار پایان دوره داشته باشد.

    این شرکت نرخ خرید مواد اولیه (چغندر قند) را به ازای هر تن 3میلیون و 746هزار ریال بر مبنای عیار 16 اعلام کرده است. همچنین شرکت در پایان سال مالی حدود 40میلیارد ریال وام دریافتی از بانک کشاورزی را از محل وصول حساب های دریافتنی از تسویه تهاتر کرده است.

    «قپیرا» به منظور تامین سرمایه در گردش و اجرای برنامه های بهبود و توسعه در خط تولید به دنبال دریافت تسهیلات 200 میلیارد ریال از بانک کشاورزی با نرخ بهره تقریبی 18 درصد است.

    برچسب ها