عصر خودرو

سود ۱۶۸ ریالی برای هرسهم «ولملت»

عصر بازار- شرکت واسپاری ملت در صورت های مالی ۶ ماهه سود هرسهم خود را ۱۶۸ ریال اعلام کرده است.

سود ۱۶۸ ریالی برای هرسهم «ولملت»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در گزارش صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1398 شرکت واسپاری ملت سود عملیاتی به 135 میلیارد ریال، سود خالص به 134 میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به 134 میلیارد ریال رسید.

    این شرکت سود هر سهم دوره مورد گزارش را 168 ریال محقق ساخته است. این در حالی است که «ولملت» در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانسته رشد 70 درصدی را به ثبت برساند.

    از سوی دیگر این شرکت در فعالیت 3 ماهه منتهی به 31 خرداد 1398 توانسته است برای هرسهم 39 ریال سود محقق کند. همچنین سود عملیاتی دوره مذکور 8 میلیارد و 664 میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره به 74 میلیارد ریال رسیده است.

    «ولملت» در برآوردی که از تغییرات نرخ تسهیلات اعطایی و نرخ تامین مالی و نحوه تامین مالی برای دوره 6ماهه منتهی به 29 اسفند 1398 داشته اعلام کرد که مطابق دستورالعمل ها و رویه و روال های موجود نرخ تسهیلات در سال 1398 معادل 21درصد و همچنین نرخ تامین مالی معادل 18 درصد می باشد که از طریق بانکها تامین شد.

    همچنین در تشریح برنامه های با اهمیت این شرکت اعلام شده است که قصد دارد قراردادی با شرکتها و تامین کنندگان بزرگ منجمله مدیران خودرو و افزایش سهم بازار و تغییر در ترکیب سبد محصولات منعقد کند

    برچسب ها