عصر خودرو

ایمیدرو زمینه‌ساز توسعه منابع معدنی است

عصر بازار- غریب پور در نشست مشترک مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه گفت: ایمیدرو، بخشی از سود سهام فولاد مبارکه را برای اجرای طرح‌های توسعه این شرکت ذخیره می‌کند.

ایمیدرو زمینه‌ساز توسعه منابع معدنی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از گسترش نیوز، وی افزود: فولاد مبارکه در افزایش تولید و کاهش انرژی در تراز جهانی می‌درخشد. ما به برنامه‌های آتی شرکت فولاد مبارکه افتخار و از فولاد مبارکه با نگاه بلند مدتِ سودآوری حمایت می‌کنیم.

    غریب‌پور ادامه داد: ایمیدرو زمینه ساز توسعه منابع معدنی است تا جایی که رشد تولید فولاد کشور در 8 ماهه اول سال میلادی به 6.5 درصد رسیده است. گفتنی است رویکرد اصلی ایمیدرو در صنایع مادر، رویکرد توسعه‌ای است.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های توسعه، باید در بنگاه‌های بزرگ ایجاد شود تا بیشترین سود به کشور بازگردد.

    وی اظهارکرد: ایمیدرو به اکتشافات توجه بیشتری دارد. 650 هزار کیلومتر مربع درحال‌حاضر احصا شده و ذخایر قابل اعتمادی به منابع معدنی کشور اضافه خواهد شد.

    غریب‌پور در پایان گفت: بومی‌سازی و توجه به توان داخلی از دیگر اهداف ایمیدرو در توانمندسازی کشور در زمینه ساخت تجهیزات است، همچنین ایمیدرو با ایجاد روابط سازنده بین بنگاه‌های اقتصادی، به دنبال حل مشکلات بنگاه‌های بزرگ صنعتی و معدنی است.

    برچسب ها