عصر خودرو

«کفپارس» صورت مالی ۹ماهه را با زیان ۵۰۸ریال منتشر کرد

عصر بازار- شرکت فرآورده های نسوز پارس صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه خود را با زیان ۵۰۸ریال برای هرسهم منتشر کرد.

«کفپارس» صورت مالی ۹ماهه را با زیان ۵۰۸ریال منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فرآورده های نسوز پارس در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 31شهریور1398 زیان هرسهم را 508ریال اعلام کرد.

    این شرکت زیان عملیاتی دوره مورد گزارش را 17میلیارد ریال، زیان خالص را 50میلیارد ریال و زیان انباشته را 24میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «کفپارس» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در شرایط کنونی اقتصادی و بالا بودن نرخ ارز شرکت برای تولید و فروش مناسب محصولات خود تمهیدات ذیل را اتخاذ کرده است که قصد دارد تغییر نگاه در مدیریت به عقد قراردادهای فروش و حرکت در مسیر سفارشات سودآور و ساماندهی قسمتی از سفارشات اخذ شده با سود پایین در سنوات قبل و حذف قسمتی از سفارشات اخذ شده زیان ده از سالهای قبل، حرکت در جهت تثبیت قیمت مواد اولیه و مدیریت و برنامه ریزی در خرید مواد اولیه، افزایش تولید و مدیریت هزینه ها و کنترل و کاهش آن را به اجرا درآورد.

    برآورد شرکت از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی در بازه زمانی و نیاز به بازاریابی فروش و شرکت در نمایشگاه ها، پیش بینی افزایش هزینه های توزیع و فروش به میزان 40درصد را دارد.

    شرکت فرآورده های نسوز پارس استراتژی هایی ھمچون افزایش تولید، افزایش سرمایه، گسترش سهم بازار، توسعه ارایه خدمات قبل و بعد از فروش به مشتری، ایجاد و توسعه تامین کنندگان کیفی، ارتقای بهره وری تجهیزات و ماشین آلات، به روزآوری دانش فنی محصولات، ایجاد دانش و حفظ دارایی های معنوی، توسعه فرھنگ سازمانی و نهادینه سازی ارزش ها را در برنامه سالیانه خود قرار داده است.

    برچسب ها