عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

زیان هر سهم "وپست" کاهشی بود

عصر بازار- شرکت پست بانک ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۸ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش چشمگیری در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۲۷۸ ریال اعلام کرده بود.

زیان هر سهم "وپست" کاهشی بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شررکت پست بانک ایران با سرمایه 3 هزار و 233 میلیارد و 451 میلیون ریال، صورت های مالی 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت پست بانک ایران در دوره یاد شده، مبلغ 58 میلیارد و 850 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ 18 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.

    با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 11 هزار و 257 میلیارد و 829 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "وپست" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 898 میلیارد و 486 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 278 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها