عصر خودرو

در دوره ۹ماهه محقق شد؛

۶۲۱ریال، سود هرسهم «غویتا»

عصر بازار- شرکت ویتانا در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه سود هرسهم را ۶۲۱ریال محقق کرده است.

۶۲۱ریال، سود هرسهم «غویتا»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 31شهریور1398 سود هرسهم را 621ریال محقق کرده است.

    سود عملیاتی این شرکت در دوره مورد گزارش 415میلیارد ریال اعلام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 62درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص آن با رشد 120درصدی به مبلغ 372میلیارد ریال و سود انباشته با رشد 6درصدی به مبلغ 380میلیارد ریال رسیده است.

    این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که شرکت جهت تامین سرمایه ثابت برای طرحهای توسعه و سرمایه در گردش در حال مذاکره با بانکهای مختلف جهت دریافت تسهیلات است.

    از سوی دیگر در برآوردی که این شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی دارد اعلام کرد که در سال مالی جدید شرکت در حال پیگیری دریافت تسهیلات از بانکها جهت پیشبرد اهداف خود است که این مهم قطعا در سال جاری اتفاق خواهد افتاد و میزان هزینه مالی این وامها رشد قابل توجهی نسبت به سال مالی قبل خواهد داشت. علاوه بر این برنامه شرکت همچنان مدیریت بر هزینه ها و افزایش بهره وری در جهت بهبود شرایط و تحقق و سودآوری در سالهای آتی است. بنابراین در خصوص تمرکز ویژه بر تولید محصولات با برندهای جدید جهت ایجاد بستر مناسب برای کسب سهم بیشتر بازار و کاهش هزینه ها است.

    برچسب ها