عصر خودرو

سود سهام «قمرو» افزایشی شد

عصر بازار- شرکت قند مرودشت در صورت های مالی میان دوره ای ۱۲ماهه سود هرسهم را با رشد ۱۲۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مبلغ یک هزار و ۲۴۴ریال اعلام کرد.

سود سهام «قمرو» افزایشی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قند مرودشت در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 12ماهه منتهی به 31تیر1398 سود هر سهم را با رشد 123درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مبلغ یک هزار و 244ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی خود را با رشد 96درصدی در این دوره مبلغ 277میلیارد ریال، سود خالص را با رشد 122درصدی مبلغ 248میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با رشد 107درصدی مبلغ 321میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «قمرو» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام کرده است که نرخ فروش محصول اصلی شرکت از طرف سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود و در صورت اشباع بازار از محصول شکر کاهش نرخ فروش از نرخ مصوب دولت نیز متصور است. همچنین ماده اولیه اصلی صنعت قند و شکر، چغندر قند است که نرخ آن توسط دولت تعیین و اعلام می شود.

    علاوه بر این با توجه به افزایش عوامل بهای تمام شده عمدتا مربوط به تاثیرات نرخ ارز در قیمت خرید قطعات و افزایش 36 درصدی حقوق است.

    این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود برای دوره 12ماهه منتهی به 31تیر1399 اعلام کرده است که ظرفیت کارخانه به میزان 2500 تن ارتقا می یابد.

    برچسب ها