عصر خودرو

مرکز مالی ایران برگزار می کند:

دوره آموزشی آشنایی با بورس

عصر بازار- شاید این روزها اسم بورس، خیلی بیشتر از قبل به گوشتان خورده باشد؛ احتمالا خبرهایی از سودآوری این بازار شنیده اید و وسوسه شدید که سرمایه خودتان را به بورس بیاورید.

دوره آموزشی آشنایی با بورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شاید هم برخی از اطرافیانتان به بورس آمدند و ضرر کردند، حالا شما هم می ترسید؛ اما ترس و وسوسه معیارهای مناسبی برای ورود به بورس نیست. برای ورود به این بازار پیشرفته مالی، باید از دانش کافی برخوردار باشید.

    مرکز مالی ایران به همین منظور با بررسی نیاز مخاطبان تاز وارد به بازار سرمایه، اقدام به برگزاری دوره آموزشی بازار سرمایه در سه کارگاه کرده است.

    در کارگاه اول، ابتدا مخاطبان و دانش پذیران با مفاهیم اقتصادی  و وضعیت بازارهای دیگر آشنا می شوند. پس از آموختن مفاهیمی همچون تورم، هزینه فرصت سرمایه گذاری، تاریخچه بورس و همچنین بررسی تطبیقی و مقایسه ای بازارهای مختلف سرمایه گذاری، در کارگاه دوم تحت عنوان مفاهیم سرمایه گذاری در اوراق بهادار شرکت می‌کنند.

    در این کارگاه نیز راه و رسم سرمایه گذاری در انواع اوراق بهادار اعم از سهام و اوراق مشارکت آموزش داده می شود. سپس بررسی سازو کار معاملات بازار، نحوه خرید و فروش سهام، شرایط تقسیم سود  شرکت ها و نحوه محاسبه قیمت سهم در بازار ارائه می شود.

    در کارگاه سوم نیز که دانش پذیران برای ورود به بازار آماده شده اند، سایت معاملات بورس و تابلو خوانی این بازار به صورت مشروح ارائه خواهد شد. در این کارگاه کلیات سایت معاملات، معرفی شاخص ها و نحوه تحلیل آنها، شناسایی تغیرات ارزش معاملات و نسبت های مفید همچون نسبت خریدار به فروشنده برای شناخت روند حرکتی بازار سهام مورد بررسی قرار می گیرد. در پایان نیز فیلترهای کاربردی در دیده بان بازار آموزش داده می شود.

    علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره، می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، 22 آبان ماه با شماره های 02166724545 - 02166724343 تماس بگیرید و یا به سایت مرکز مالی ایران مراجعه کنند.

    برچسب ها