عصر خودرو

براساس فعالیت یکساله؛

پرتفوی بورسی «ثشاهد» ۱.۱۷هزارمیلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری شاهد با توجه به اطلاعات و صورت های مالی یکساله خود، در پرتفوی شرکت های پذیرفته شده در بورس رشد یک هزار و ۱۷۹میلیارد و ۴۷۹میلیون ریالی را رقم زد.

پرتفوی بورسی «ثشاهد» ۱.۱۷هزارمیلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری شاهد در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31خرداد1398، سود هر سهم را 244ریال اعلام کرد.

    در این گزارش سود عملیاتی «ثشاهد» مبلغ 637میلیارد ریال، سود خالص مبلغ 661میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره مبلغ یک هزار و 376میلیارد ریال اعلام شده است.

    این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و 179میلیاردو 479میلیون ریالی خبر داد و بهای تمام شده را با افزایش 455میلیارد و 604میلیون ریالی مبلغ یک هزار و 860میلیارد و 766میلیون ریال اعلام کرد. ارزش بازار این پرتفوی با رشد یک هزار و 212میلیارد ریالی به 3هزار و 40میلیارد ریال رسید.

    «ثشاهد» در مدت مورد گزارش کل مبلغ واگذاری های خود را یک هزار و 10میلیارد ریال اعلام کرد و سود این واگذاری ها را 377میلیارد و 766میلیون ریال منتشر کرده است. همچنین کل مبلغ بهای تمام شده پذیرفته شده در بورس این شرکت به یک هزار و 88میلیارد و 133میلیون ریال رسیده است.

    این شرکت در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که با توجه به کسب بیشترین بازده و سیاست هایی همچون اصلاح ساختار مالی با هدف افـزایش سهم سرمایه گذاری های کوتاه مدت در دارایی های جاری و بهره مندی از فرصت های سرمایه گذاری در بازار سرمایه، در پرتفوی سهام شرکت اصلاحاتی به عمل آمده است .

    شرکت سرمایه گذاری شاهد، اصلاح ترکیب سود عملیاتی را در دستور کار دارد. با توجه به تغییرات قابل توجه در دارایی های شرکت و افزایش سرمایه گذاری های کوتاه مدت، شرکت در نظر دارد، با تمرکز بر ترکیب سود عملیاتی میزان سهم سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت های بورسی را حفظ کند. علاوه بر این دستیابی سریع و دقیق و آسان جهت تعیین NAV نیز یکی دیگر از اهداف این شرکت است .

    برچسب ها