عصر خودرو

سود ۱۴۹۶ریالی برای هر سهم «کرمان»

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت های مالی۱۲ماهه سود هرسهم را یک هزار و ۴۹۶ریال اعلام کرد.

سود ۱۴۹۶ریالی برای هر سهم «کرمان»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در اطلاعات و صورت های مالی12ماهه منتهی به 31خرداد1398 سود هرسهم را یک هزار و 496ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی دوره یکساله خود را 404میلیارد و 988میلیون ریال، سود خالص را 898میلیارد و 331میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را 928میلیارد و 552میلیون ریال اعلام کرد.

    «کرمان» در گزارش منتشر شده نسبت به مدت مشابه سال مالی 1397، اعلام کرده است که سود خالص شرکت 631درصد افزایش، سود عملیاتی را با 222درصد افزایش و سود انباشته در پایان دوره با 648درصد افزایش مواجه شده است.

    از سوی دیگر، در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، پرتفوی خود را با افزایش 9میلیارد و 613میلیون ریال اعلام کرده است. همچنین مبلغ واگذاری سهام واگذار شده در این مدت را 419میلیارد و647میلیون ریال اعلام شد و سود این واگذاری ها به 149میلیارد و 614میلیون ریال اعلام رسید.

    این شرکت کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در مدت مورد گزارش را 263میلیارد و 233میلیون ریال اعلام کرد.

    «کرمان» در تشریح سایر برنامه های با اهمیت دوره 12ماهه منتهی به 31خرداد1399 اعلام کرد که قصد دارد سرمایه گذاری جدید در بازار سرمایه، بورس و اوراق بهادار و تشکیل پرتفوی سرمایه گذاری با ادامه واگذاری دارایی های غیرمولد انجام دهد. همچنین با سایر سهامداران جهت تقسیم حداکثری سود در مجامع شرکت آرین ماهتاب گستر(سهامی خاص) تعامل کرده است. همچنین با سایر سهامداران شرکت آرین ماهتاب گستر جهت معرفی و ورود شرکت مزبور و شرکتهای تحت پوشش آن به بازار سرمایه مذاکره داشته است.

    این شرکت همچنان پیگیری و اتمام پروژه های سرمایه گذاری نیروگاهی (تجدیدپذیر- فسیلی- بخار) است. علاوه بر این پیگیری لازم جهت تبدیل بدهی های ارزی به ریالی و کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز در دستور کار دارد.

    برچسب ها