عصر خودرو

سود ۴۶۹ریالی برای هرسهم «چکاپا» در ۹ماه

عصر بازار- شرکت گروه صنایع کاغذی پارس در صورت های مالی ۹ماهه اعلام کرد که سود هرسهم را ۴۶۹ریال پوشش داده است.

سود ۴۶۹ریالی برای هرسهم «چکاپا» در ۹ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت گروه صنایع کاغذی پارس در اطلاعات و صورت های مالی 9ماهه منتهی به 31مرداد1398 برای هرسهم 469ریال سود پوشش داده است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را یک هزار و 190میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و 105میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و 54میلیارد ریال اعلام کرد.

    "چکاپا" در تشریح اهداف خود در رابطه با تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که به منظور افزایش ظرفیت خمیرسازی، جایگزینی تولید کاغذ فلوتینگ با کاغذ دولایه رو سفید (top white )، کاهش بهای تمام شده محصولات، از حدود یکسال پیش برنامه هایی در دست اقدام بود که بهبود عملکرد کوره آهک واحد ریکاوری بویلر، راه اندازی واحد های پیت گیری جدید، محوطه سازی برای دپوی باگاس از جمله این اقدامات بوده است.

    همچنین بخشی از دارایی های در جریان ساخت که در صورت های مالی 6ماهه اشاره و اکنون بخشی از آن به بهره برداری رسیده در راستای حصول این اهداف بوده است.

    برنامه توسعه محصولات یا خدمات جدید؛

    همانطور که اشاره شد برنامه جایگزینی تولید کاغذ دولایه به جای کاغذ فلوتینگ یکی از برنامه های توسعه محصول این شرکت است.

    این شرکت پیش بینی کرد که با راه اندازی شرکت پارس طبیعت، سود هر سهم شرکت کاغذ پارس به دلیل 99.99درصدی مالکیت در آن شرکت در طول یکسال به ملغ 750ریال افزایش یابد.

    همچنین هدف از اجرای طرح در شرکت پارس طبیعت سلولز، تولید روزانه40تن ظروف یکبار مصرف سلولزی است.

    برچسب ها