عصر خودرو

«قمرو» سود یکساله را ۱.۲۳۲ریال اعلام کرد

عصر بازار- شرکت قند مرودشت در صورت های مالی یکساله سود هرسهم را یک هزار و ۲۳۲ریال اعلام کرد.

«قمرو» سود یکساله را ۱.۲۳۲ریال اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت قند مرودشت در اطلاعات و صورت های مالی یکساله منتهی به 31تیر1398 سود هرسهم را یک هزار و 232ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته 120درصد افزایش یافته است.

    این شرکت سود عملیاتی خود را 274میلیارد و 361میلیون ریال، سود خالص را 246میلیارد و 330میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را 319میلیارد و 137میلیون ریال اعلام کرده است.

    «قمرو» در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته است اعلام کرد که نرخ فروش محصول اصلی شرکت از طرف سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تعیین می شود و در صورت اشباع بازار از محصول شکر کاهش نرخ فروش از نرخ مصوب دولت نیز متصور است. علاوه بر این ماده اولیه اصلی صنعت قند و شکر، چغندر قند است که نرخ آن توسط دولت تعیین و اعلام می شود.

    این شرکت افزایش عوامل بهای تمام شده را مربوط به تاثیرات نرخ ارز در قیمت خرید قطعات دانسته و افزایش 36درصدی حقوق در نظر گرفته است.

    «قمرو» قصد دارد ظرفیت کارخانه را به میزان 2هزار و 500تن افزایش دهد که این موضوع را یکی از برنامه های با اهمیت دوره 12ماهه منتهی به 31تیر1399 می داند.

    برچسب ها