عصر خودرو

در یکسال فعالیت اتفاق افتاد؛

رشد ۹.۶۱میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «کرمان»

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان در صورت های مالی ۱۲ماهه از رشد ۹میلیارد و ۶۱۳میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

رشد ۹.۶۱میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «کرمان»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار » به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه منتهی به 31خرداد1398 سود هرسهم را یک هزار و 496ریال اعلام کرد.

    این شرکت طی دوره مالی مورد گزارش سود عملیاتی خود را مبلغ 404میلیارد و 558میلیون ریال، سود خالص را مبلغ 89میلیارد و 331میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ 928میلیارد و 552میلیون ریال اعلام کرده است.

    «کرمان» در صورتخلاصه سرمایه گذاری های این دوره از رشد 9میلیارد و 613میلیون ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد. همچنین در این پرتفوی کل مبلغ واگذار شده را 6میلیارد و 800میلیون ریال اعلام کرده که این واگذاری سودی برای شرکت نداشته است.

    این شرکت در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره 12ماهه منتهی به 31خرداد1399 دارد، اعلام کرده که شرکت اصلی برنامه ای برای اخذ تسهیلات ندارد ولی جهت انجام برنامه های توسعه ای شرکتهای فرعی و وابسته اخذ تسهیلات در دستور کار است.

    سایر برنامه های با اهمیت این شرکت ادامه فعالیت در جهت فروش واحدهای تجاری و اداری پروژه های ساختمانی و تغییر کاربری ملک هفده شهریور تهران و فروش آن پس از ایجاد ارزش افزوده است. همچنین با استفاده از بخشی از منابع حاصله از شروع عملیات اجرایی پروژه رامسر و با مشارکت شریک زمین مزبور از برنامه های مهم شرکت است.

    از سوی دیگر «کرمان» قصد دارد سرمایه گذار در قالب مشارکت ساخت و پس از تصویب طرح نقشه های تفکیکی و شروع عملیات اجرایی پروژه دهکده ویلایی هفت باغ 2 و پروژه فرهنگی تفریحی ورزشی هفت باغ جذب کند. علاوه بر این تکلیف ملک ناصریه با شرکاء و شهرداری کرمان را مشخص کند. از سوی دیگر در حوزه سرمایه گذاری و ساخت و ساز خارج از استان کرمان حضور یابد.

    برچسب ها