عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

درآمد "فلوله" افزایشی بود

عصر بازار- شرکت لوله و ماشین سازی ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۱۳۹۸، معادل ۸۴۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به دوره مشابه در سال پیش افزایش ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد "فلوله" افزایشی بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت لوله و ماشین سازی ایران با سرمایه 500 میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان شهریور ماه 1398 را منتشر کرد.

    شرکت لوله و ماشین سازی ایران در دوره یک ماهه یاد شده، معادل 147 میلیارد و 262 میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است.

    بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "لوله‌های نشکن" با تولید یک هزار و 101 هزار و 746 تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت لوله و ماشین سازی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش یک هزار و 58 تن در صدر فروش های مرداد ماه "فلوله" قرار گرفت.

    شرکت لوله و ماشین سازی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه سال جاری، معادل 842 میلیارد و 498 میلیون ریال محصول به فروش رسانده است که نسبت به دوره مشابه در سال پیش، از افزایش 14 درصدی برخوردار بوده است.

    برچسب ها