عصر خودرو

سود یکساله «حکشتی» ۲۴۲ ریال منتشر شد

عصر بازار- شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در صورت های مالی ۱۲ ماهه با سرمایه ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریالی، سود هرسهم را ۲۴۲ ریال اعلام کرد.

سود یکساله «حکشتی» ۲۴۲ ریال منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعات و صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 31 خرداد 1398 با سرمایه 16 هزار و 393 میلیارد ریالی، سود هرسهم را 242 ریال اعلام کرد.

    این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره مورد گزارش 3 هزار و 901 میلیارد ریال، سود خالص را 3 هزار و 974 میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 5 هزار و 719 میلیارد ریال اعلام کرده است.

    در این گزارش با توجه به پرتفوی بورسی «حکشتی» سرمایه گذاری های این شرکت با رشد 10 هزار و 165 میلیارد و 417 میلیون ریال همراه شده است. در این پرتفوی ارزش بازار با افزایش 10 هزار و 796 میلیارد ریال به مبلغ 10 هزار و 796 میلیارد ریال بالغ شده است.

    این شرکت در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی دارد اعلام کرده است که در دوره 12ماهه منتهی به 31 خرداد 1399 هزینه مالی نسبت به دوره جاری کاهش خواهد یافت.

    علاوه بر این در تشریح سایر برنامه های با اهمیت این شرکت به استفاده حداکثری از ظرفیت شناورها جهت حمل محمولات غله، شیمیایی و کانتینری اشاره شده است. همچنین این شرکت قصد دارد حمل محمولات آهن صادراتی ایران را توسعه دهد و بازاریابی جهت جذب مشتریان جدید و جلب رضایت مشتری با ارایه نرخهای رقابتی توسعه و گسترش یابد.

    لازم به ذکر است؛ «حکشتی» عمده تاثیر در ارایه خدمات، نوسان نرخ ارز و قیمت جهانی سوخت اعلام کرده است.

    برچسب ها