عصر خودرو

گزارش ۳ماهه «ولملت» منتشر شد

عصر بازار- شرکت واسپاری ملت اطلاعات و صورت های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ را اعلام کرد.

گزارش ۳ماهه «ولملت» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت واسپاری ملت در اطلاعات و صورت های مالی 3ماهه منتهی به 31خرداد1398 سود هرسهم را 39ریال اعلام کرد. این شرکت سود هرسهم خود را در مدت مشابه سال مالی1397 مبلغ 46ریال اعلام کرده بود.

    این شرکت سود عملیاتی دوره مالی مورد گزارش را 8میلیارد و 664میلیون ریال، سود خالص را 31میلیارد و 289میلیون ریال و سود انباشته در پایان دوره مالی را 74میلیارد و 109میلیون ریال اعلام کرد.

    «ولملت» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی شرکت در خصوص منابع و مصارف اعلام کرد که قصد دارد از توانمندی و هم افزایی در گروه مالی ملت استفاده کند تا بتواند قراردادهای بلند مدت با تامین کنندگان خودرو و کالا منعقد کند.

    همچنین این شرکت درباره جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که برآورد شرکت از تغییرات نرخ تسهیلات اعطایی و نرخ تامین مالی و نحوه تامین مالی است.

    گفتنی است؛ با توجه به دوره 9ماهه منتهی به 29اسفند1398، مطابق دستورالعمل ها و رویه و روال های موجود نرخ تسهیلات در سال 1398 معادل 21 درصد است.

    در سایر برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره 9ماهه منتهی به 29اسفند1398، انعقاد قرارداد با شرکت ها و تامین کنندگان بزرگ و افزایش سهم بازار اعلام شده است.

    برچسب ها