عصر خودرو

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالا در مناطق سیل‌زده توسط سپاه

عصر بازار- جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق «طرح شهید شوشتری» در سیل اخیر دچار خسارت و مشکل شده‌اند، گفت: در روزها و ماه‌های اخیر اقدام به توزیع ۲ هزار سبد کالا، ۱۵ هزار پرس غذای گرم، ۶ هزار دست پوشاک و چندین قلم کمک‌های معیشتی و اقتصادی از جمله لوازم خانگی شده است.

توزیع ۲۰۰۰ سبد کالا در مناطق سیل‌زده توسط سپاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، سید یحیی قاضوی امروز در جلسه بررسی اقدامات نهادها در طرح شهید شوشتری در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال جاری و در ماه‌های آتی دو محله «چای‌بوئین» و «گدم آباد» نیز به سه محله قبلی اضافه شده‌اند، اظهار کرد: ادارات و نهادها باید با حضور میدانی در این مناطق ضمن اشرافیت جغرافیایی از شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم مطلع شوند.

    وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته از سال 1397 ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس، برنامه‌هایی از جمله مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی، برنامه‌های اردویی، ایستگاه‌های صلواتی و اعزام اردوهای جهادی را در این مناطق اجرایی کرده است، افزود: این اقدامات جدای از برنامه‌های ویژه‌ای است که در سیل اخیر به این مناطق ارائه کرده‌ایم.

    جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر نقش و جایگاه پایگاه‌های بسیج در مناطق آسیب‌پذیر در حوزه کاهش آسیب و اقدامات پیشگیرانه، خاطرنشان کرد: انتظار ما تقویت پایگاه‌های بسیج در چهار محله و حمایت برای ایجاد در محله مدرسی است.

    * بسیاری از مناطق «طرح شهید شوشتری» در سیل اخیر دچار خسارت و مشکل شده‌اند

    قاضوی با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق «طرح شهید شوشتری» در سیل اخیر دچار خسارت و مشکل شده‌اند، اضافه کرد: در روزها و ماه‌های اخیر ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اقدام به توزیع 2 هزار سبد کالا، 15 هزار پرس غذای گرم، 6 هزار دست پوشاک و چندین قلم کمک‌های معیشتی و اقتصادی از جمله لوازم خانگی کرده است.

    وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی از سوی ادارات با رویکرد کارشناسی و متناسب با نیازهای مردم در دو منطقه جدید اضافه شده به طرح شهید شوشتری در گنبدکاووس اوضاع معیشتی مردم در این مناطق بهتر شود، گفت: توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز در دستور کار همه ما باید قرار بگیرد.

    برچسب ها