عصر خودرو

طی بهمن ماه؛

ارزش بازار "وامید" کاهشی بود

عصر بازار- ارزش شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری، با کاهش کاهش ۸ هزار و ۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال به مبلغ ۲۰۷ هزار و ۷۸۱ میلیارد و ۳۳۹ میلیون ریال رسید.

ارزش بازار "وامید" کاهشی بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 97 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 51 هزار و 83 میلیارد و 393 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 215 هزار و 787 میلیارد و 507 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تغییری نکرد و ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با کاهش 8 هزار و 6 میلیارد و 168 میلیون ریال معادل 207 هزار و 781 میلیارد و 339 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وامید" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 70 میلیارد و یک میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این سودی کسب نکرد .

    شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد

    برچسب ها