عصر خودرو

مدیرعامل سایپا:

بهبود کیفی مستمر خودرو همسو با بیانیه «گام دوم انقلاب» است

عصر بازار- مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودروسازی از طریق بهبود مستمر کیفیت و افزایش عمق داخلی ‌سازی محصولات و استفاده از همه ظرفیت‌های درونی کشور تلاش می ‌کند مسیر حرکت خود را بر مبنای راه‌ حل‌های رهبر معظم انقلاب هموار کند.

بهبود کیفی مستمر خودرو همسو با بیانیه «گام دوم انقلاب» است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، مدیرعامل سایپا به رهنمود های رهبر معظم انقلاب با محور توجه به ظرفیت‌های داخلی و پرهیز از وابستگی به خارج در عرصه تولید و اقتصاد نظیر درون‌زایی اقتصاد کشور، مولد و دانش‌بنیان شدن آن و مردمی کردن اقتصاد اشاره کرد و افزود: سرفصل اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد ما در صنعت خودرو و گروه سایپا خواهد بود.
    به گفته «سیدجواد سلیمانی»، سایپا قصد دارد با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی نیازهای خود در زمینه قطعات خودرویی را تامین کند و در این زمینه برپایی نمایشگاه دائمی قطعات برخوردار از فناوری پیشرفته برای معرفی به شرکت‌های ایرانی، از جمله اقدام هایی است که در سایپا به اجرا درآمده است.
    سلیمانی بر عزم گروه سایپا برای طراحی پلت‌فرم‌های جدید، تولید و عرضه خودروهای متنوع و باکیفیت با برند ایرانی و بهره‌گیری از دانش نخبگان و جوانان کشور تاکید کرد و ادامه داد: تاکنون گام‌های بزرگی برای دستیابی به این هدف با همکاری مجامع علمی و پژوهشی کشور و جوانان متخصص ایرانی برداشته شده است و این موضوع در سال آینده یکی از هدف‌های اصلی ما خواهد بود.
    وی بیان کرد: تولید صادرات ‌محور یک اصل اساسی در صنایع خودروسازی جهانی است و ما نیز قصد داریم محصولاتی را طراحی و تولید کنیم که از نظر کیفی رقابت‌پذیری مناسبی داشته باشد.
    سلیمانی اضافه کرد: فروش دارایی‌های مازاد باهدف چابک‌سازی، کاهش هزینه‌های تولید محصول، اجرای سیاست‌های نوین بهره ‌وری، ارتقای مهارت کارکنان و استفاده حداکثری از توان قطعه‌سازان ایرانی از مهمترین فعالیت‌هایی اجرا شده همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
    به گزارش ایرنا، هدایت منابع مالی به سوی تولید از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال 1392 ابلاغ شد.
    پس از آن، سال 1395 از سوی رهبر معظم انقلاب «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گرفت. سال 1396 نیز «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» بود.
    رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 1397 را «حمایت از کالای ایرانی» اعلام کردند.

    برچسب ها