عصر خودرو

با کاهش ۱۰ تومانی سقف قیمت ثبت سفارش قبل؛

۱۵ درصد از سهام "نطرین" عرضه اولیه می‌شود

عصر بازار- ۱۵ درصد از کل سهام شرکت عطرین نخ قم روز سه شنبه این هفته به روش ثبت سفارش در دامنه قیمتی ۴۶۸۰ ریال تا ۴۹۱۴ ریال از طریق بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

۱۵ درصد از سهام "نطرین" عرضه اولیه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، روز سه شنبه 20 شهریور ماه 15 درصد از کل سهام شرکت عطرین نخ قم به روش ثبت سفارش در فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

    سرمایه شرکت عطرین قم معادل با 10 میلیارد و 4 میلیون و 300 هزار تومان است که پس فردا تعداد 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم آن معادل با 15 درصد از کل سهام این شرکت در دامنه قیمتی 4680 ریال تا 4914 ریال عرضه اولیه می‌شود.

    حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 300 سهم است و کارگزاری رضوی به میزان 33.34 درصد  و یک شخص حقیقی به عنوان سهامدار عمده به میزان 16.66 درصد، متعهدین خرید این سهم در روز عرضه اولیه در صورت عدم تقاضا هستند.

    به گزارش فارس ، عرضه اولیه سهام این شرکت پیش از این  قرار بود روز یکشنبه سوم دی ماه در فرابورس انجام شود اما به دلیل برخی اعتراض‌ها در فضای مجازی به چرخه فروش این شرکت و همچنین عدم انتشاربرخی مستندات از سوی حسابرس از سوی ناظر این بازار تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

    سپس در روز دوشنبه 4 دی ماه 1396 آگهی عرضه اولیه تعداد 15میلیون و شش هزار و 450 سهم از کل سهام شرکت عطرین نخ قم برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد "نطرین"  و به روش ثبت سفارش به بازار سهام اعلام شد اما به دلیل آنچه که نحوه ارائه اطلاعات ناشر به سازمان بورس عنوان شد این عرضه اولیه در دقیقه آخر کنسل شد.

    دامنه قیمت در ثبت سفارش برای این سهم در آن زمان از مبلغ 4,780 ریال تا مبلغ 5,019 ریال تعیین شده بود که با احتساب دامنه قیمتی جدید ، این سقف قیمتی با کاهش 105 ریالی مواجه شده است.

    همچنین حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 125 سهم تعیین و هرخریدار صرفاً مجاز به ورود یک سفارش خرید در سامانه معاملاتی بود.

    برچسب ها