عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری بانک سامان :

توصیه هایی مهم برای حقیقی های تازه وارد و ریسک گریز

عصر بازار- حمیدرضا مهرآور، مدیرعامل کارگزاری بانک سامان با تاکید بر اینکه نقدینگی و پول های جدیدی وارد بازار سهام شده است، گفت: ورود سرمایه های جدید به بازار می تواند رشد و رونق این بازار را پایدارتر کند.

توصیه هایی مهم برای حقیقی های تازه وارد و ریسک گریز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، وی با تاکید بر اشباع بازارهای موازی گفت: بازارهای کالایی مثل سکه، ارز، خودرو و مسکن از این به بعد با نوسان جدی مواجه نمی شوند و تا حدودی به مرحله اشباع و حتی اصلاح رسیده اند.

    وی عقب ماندن بازار سرمایه از رشد را در مقایسه با سایر بازارها مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: به نظر می رسد از این به بعد نوبت بازار سرمایه است و دوره صعود این بازار آغاز شده است.

    این کارگزار بازار سرمایه با اشاره به بازدهی 36 درصدی بورس از ابتدای امسال گفت: قیمت ها در تالار حافظ هنوز پتانسیل صعود دارند. نسبت های p/e در اکثر سهام هنوز پایین و برای سرمایه گذاری جذاب است.

    مهرآور آغاز انتشار گزارش های ماهانه شرکت ها ظرف چند روز آینده را مورد توجه قرار داد و گفت: به طور قطع عملکرد صنایع به خصوص صنایع بزرگ و صادراتی رو به بهبود است و گزارش های تولید و فروش شرکت های این گروه قطعا خبرهای خوشی را برای بازار به همراه دارد.

    مدیرعامل کارگزاری بانک سامان پیش بینی کرد روند حرکت با ثبات و صعودی در بازار سرمایه با نگاه میان مدت و بلند مدت ادامه خواهد داشت که می تواند سود و بازدهی منطقی را برای سرمایه گذارانش داشته باشد.

    این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به سوالی درباره بهترین رفتار و تصمیم برای سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران تازه وارد در بازار سرمایه چیست؟ تاکید کرد: علاقمندان به بازار سرمایه به خصوص غیر حرفه ای ها و تازه واردها حتما با دقت سرمایه های خود را در بازار تزریق کنند و مراقب باشند تا در تله سفته بازان گیر نکنند.

    وی با اشاره به عملکرد مثبت و البته کم ریسک صندوق های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران حقیقی و تازه وارد گفت: بهترین راه برای ورود به بازار سرمایه به خصوص برای تازه واردها و سرمایه گذاران ریسک گریز خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری است که از طریق مدیران خبره و متخصص مدیریت می شوند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو