عصر خودرو

یک خبر خوب برای "کچاد"

عصر بازار- معدنی و صنعتی چادرملو با نام معاملاتی کچاد از عملیات نقشه برداری از پهنۀ معدنیD۱۹ خبر داد و برای تامین هزینه های مالی آن شرکت قصد افزایش سرمایه دارد.

یک خبر خوب برای "کچاد"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، پس از ماهها بررسی و برگزاری جلسات کارشناسی و رفع برخی دغدغه های سازمان محیط زیست و با موافقت سازمان فوق ، عملیات نقشه برداری از پهنۀ معدنیD19 (به عنوان یک فرصت تا دریافت مجوز نهایی) آغاز شد. پهنۀ معدنی فوق الذکر در نزدیکی مجتمع معدنی این شرکت قرار دارد. هدف این شرکت در شروع عملیات یاد شده ، تسریع در امر اکتشاف و بهره برداری از پهنۀ مذکور و دسترسی به سنگ آهن ، با ذخیره ای معادل 100 میلیون تن می باشد.
    این ذخیره با اشتراک شرکت سنگ آهن مرکزی و این شرکت استفاده خواهد شد. هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، تأمین هزینه های سرمایه گذاری اجرای طرح اکتشاف و بهره برداری از پهنۀ یاد شده را در قالب برنامۀ آتی افزایش سرمایه پیش بینی نموده است.
    هدف گذاری اجرای طرح فوق به نحوی پیش بینی شده است که قبل از اتمام ذخائر معدن فعلی ، ذخائر سنگ آهن پهنۀ مذکور آماده استفاده باشد. همچنین به استحضار می رساند ، در تاریخ 22/05/1397 اولین شارژ آزمایشی محمولۀ گندله به انبار مواد اولیۀ آمادۀ مصرف در کارخانۀ آهن اسفنجی با موفقیت انجام شده است. کارخانۀ آهن اسفنجی این شرکت با ظرفیت 1 میلیون و 550 هزار تن در سال ، مراحل پایانی تکمیل را سپری می نماید.

    برچسب ها