عصر خودرو

هشت پروژه مهم تولیدی در پتروشیمی جم در دست اجراست

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: هشت پروژه مهم تولیدی در این شرکت در دست اجراست که تا پایان سالجاری هر ماه یک پروژه به بهره برداری و به مرحله اجرا خواهد رسید.

هشت پروژه مهم تولیدی در پتروشیمی جم در دست اجراست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، مهندس حسین میرافضلی اعلام کرد: تولید ٥ گرید گرانبها استراتژیک و ویژه با کاربردهای گسترده جهت رفع وابستگی، افزایش تولید صنایع پائین دستی و افزایش ارز آوری که تنها دو کشور در جهان برخی از آن را تولید می کنند یکی از مهمترین طرح های در دست اجرای این شرکت است.
    وی اظهارداشت: طرح افزایش ظرفیت کوره های واحد الفین باارزش افزوده بسیار،بازیافت ترکیبات فلرینگ واحدهای BD و HD و ترویج فرهنگ اقتصاد بنیان با استفاده ازدانش استعداد های درخشان در خصوص افزایش بهره وری کوره های مایع برای اولین بار در جهان دیگر طرح های مهم این شرکت است که با تکیه بر دانش متخصصان ایرانی حاصل شده است.
    نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم یادآورشد:خلق دانش جدید در کنترل و هدفمند سازی افزایش تولید محصولات کوره ها در فرایند کراکینک با سود آوری ده ها میلیارد تومان در سال، بهره برداری از فاز اول پروژه ABS در دهه فجر سال ٩٧و شروع عملیات اجرایی پروژه بزرگ ملی PDH/PPدیگر طرح های این شرکت است .
    وی با یان اینکه پروژه جدا سازی ترکیبات c3+ منطقه دیگر طرح مهم و استراتژیک شرکت پتروشیمی جم است افزود:تعمیرات اساسی این طرح در کنار سایر اصلاحات و ابداعاتی که در مهر ماه ٩٧ به بهره برداری می رسد، قابلیت افزایش حاشیه سود بین ٥ تا ١۰ درصد در سال فراهم و با اجرای این طرح از سوختن موردی این ترکیبات در فلرها خصوصا با افزایش تحریم تردد خطوط کشتی رانی به مقصد ایران جلوگیری خواهد شد.
    میرافضلی اضافه کرد: پتروشیمی جم رکورد بیشترین میزان تولید و فروش محصولات خود را از ابتدای راه‌اندازی تاکنون به ثبت رساند.
    وی گفت: این شرکت با داشتن 5 واحد تولیدی الفین، پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن خطی، بوتادین و بوتن ضمن ایفای نقش برجسته در تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی توانسته سهم خود را در بازارهای منطقه و جهان کسب و مورد توجه بازیگران اصلی صنعت پتروشیمی قرار گیرد.
    میرافضلی یادآورشد: امیدوارم براساس سیاست های اعلامی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی پتروشمی جم در زمینه افزایش تولیدات داخلی و توجه به صنایع پایین دستی پتروشیمی گام های موثری در این صنعت بردارد.

    برچسب ها