عصر خودرو

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران:

ارزش معاملات فرابورس از ۶ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال فراتر رفت

عصر بازار: در پایان معاملات امروز ۲۳ تیر‌ماه ۱۳۹۴، ۵۴۲ میلیون و ۱۷۰ هزار ورقه بهادار در ۲۷ هزار و ۸۶۷ نوبت خرید و فروش شد و ارزش آن به ۶ هزار و ۴۰۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال رسید.

ارزش معاملات فرابورس از ۶ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال فراتر رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 542 میلیون ورقه بهادار به ارزشی بالغ بر 6 هزار و 405 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

    بانک حکمت ایرانیان با معامله 44 میلیون و 880 هزار سهم به ارزش 58 میلیارد و780 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با اندکی کاهش روی رقم 819 واحد ایستاد.

    طبق این گزارش، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت سهام پتروشیمی زاگرس، شمال شرق شاهرود و تدبیرگران فارس و خوزستان بود و سهام پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشت.

    از سوی دیگر، سهام شرکتهای مرجان کار، بیمه سامان و معادن روی زنگان با بیشترین افت قیمت مواجه شد ضمن آنکه پذیره نویسی اوراق اجاره 4 هزار و 500 میلیارد ریالی شرکت مخابرات ایران در بازار سوم پایان یافت.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 214 هزار و 360 سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 98 هزار و 720 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری معامله شد.

    این گزارش حاکیست، نماد معاملاتی شرکتهای قند شیروان، قوچان و بجنورد با توجه به دریافت اطلاعات و وجود تفاوت با اهمیت میان عملکرد واقعی سال مالی 1393 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعات پیش بینی آن، نماد شرکتهای پتروشیمی جم، نیرو سرمایه، پتروشیمی امیر کبیر، بیمه کارآفرین و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 29 تیر و نماد گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 25 تیرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها