عصر خودرو

نشست مدیرعامل و مدیران مناطق بانک حکمت ایرانیان برگزار شد

عصر بازار- در راستای بررسی و بهینه سازی عملکرد بانک حکمت ایرانیان در ماه های منتهی به سال ۹۴ و برای خدمت رسانی هرچه بهتر به عموم مشتریان ، نشست مشترک مدیرعامل ، مدیران مناطق سراسر کشور و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان با محوریت تجهیز منابع ، ریسک اعتباری و سودآوری در محل ساختمان ستاد مرکزی بانک در تهران بر گزار شد.

نشست مدیرعامل و مدیران مناطق بانک حکمت ایرانیان برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، در ابتدای این مراسم ، جلیل بی نظیر سرپرست معاونت امور بانکی به ارائه گزارشی از عملکرد بانک حکمت ایرانیان از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت و با توجه به شاخص هایی چون تجهیز منابع ، ریسک اعتباری و سودآوری از تمامی مدیریت های مناطق خواست تا بر اساس این سه اولویت مهم ، نقاط ضعف خود را برطرف سازند و نقاط قوت خود را تقویت کنند تا در فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال ، امر خدمت رسانی به مشتریان با ساماندهی و هدفمندی بهتری پیش رود و بانک نیز بتواند با تجهیز منابع و کاهش مطالبات معوق ، به سودآوری مورد انتظار دست یابد .

    وی در ادامه افزود : در فضای رقابتی امروز ، تمامی بانک ها با اندکی تفاوت ، خدمات بانکی یکسانی را به مشتریان خود ارائه می دهند ، اما آنچه یک بانک نیاز دارد تا وجه تمایزی با سایرین داشته باشد ، ایجاد حس اعتماد در یک فضای امن برای مشتریان است . در چنین شرایطی خدمات محوری می تواند بعنوان یک محرک مناسب و یک ابزار قدرتمند به کمک خدمت رسانی مناسب بانک به مشتری بیاید .
    در ادامه این نشست مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز در سخنانی خطاب به مدیران مناطق خاطرنشان ساخت : هر مدیر منطقه باید با شناسایی ظرفیت های بومی منطقه متبوعه خود ، بهترین برنامه را جهت تجهیز منابع و ترغیب مشتریان به سمت سرمایه گذاری در بانک ، ارائه دهد .
    دکتر عسکرزاده افزود : باتوجه به شرایط فعلی و فضای مسالمت آمیز حاصله از رفع تحریم ها و رغبت سرمایه گذاران خارجی برای حضور در بازار ایران ، باید با شناسایی کارشناسانه و اصولی و بازار سنجی به موقع و دقیق، از پتانسیل های موجود نهایت بهره را برد . با تکیه بر همین شرایط ، گرچه مدیریت مناطق بانک عملکرد نسبتا خوبی تاکنون داشته اند ، اما انتظارات از شما برای ایجاد زمینه تعامل و همکاری با سایر نهادهای بازرگانی ، تجاری ، صنعتی و ... بسیار بالاتر از شرایط حال حاضر است .
    مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اهمیت ورود بانک حکمت ایرانیان در بازارهای جهانی افزود : خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان سبد خدمات ارزی خود را برای مشتریان با اخذ مجوز مراحل سه گانه ارزی بسیار کامل نموده است وتوانایی ارائه تمامی خدمات ارزی را به مشتریان داخل و خارج از کشور داراست .
    وی اضافه کرد : پیوستن به شبکه جهانی سوئیفت و به تازگی پیوستن به جمع اعضا انجمن توسعه موسسات مالی  در آسیا و اقیانوسیه( ادفیاپ) ، ابزار و امکانات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می دهد تا بهترین بازاریابی را برای بدست آوردن سهمی از بازارهای جهانی به خود اختصاص دهیم ، کمااینکه این اشتیاق از طرف سرمایه گذار خارجی برای حضور در بازار ایران وجود دارد . بنابراین باید با هدف گذاری صحیح و در ادامه برنامه ریزی مدون و علمی در این عرصه موفق عمل کنیم .
    ایشان در پایان نیز تصریح کرد : اعتقاد ما بر اینست که نیروی انسانی ، مهمترین سرمایه امروز و فردای ماست . در شناسایی نیروهای جوان و متخصص و ایجاد زمینه های مناسب برای نقش آفرینی آنان باید تلاش کرد ، چراکه نیروهای جوان آینده هر نهادی را خواهند ساخت . بنابراین ایجاد فضای لازم برای تجربه اندوزی و در معرض آموزش های لازم قرارگرفتن این نیروهای جوان ، باید بعنوان یک اصل مهم در نگاه مدیریتی بانک حکمت ایرانیان تلقی شود .
    بر اساس این گزارش در پایان این نشست یکروزه ، هریک از مدیران مناطق کشور در بحث و گفتگو با مدیرعامل و مدیران ستادی بانک ، مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند .

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو