عصر خودرو

نقشه‌راه تجارت ایران با ۲۲ کشور و بازار هدف صادراتی منتشر شد

عصر بازار- سازمان توسعه تجارت ایران با هدف اطلاع‌رسانی از وضعیت بازارهای صادراتی کشور نقشه‌راه تجارت با ۲۲ کشور و بازار هدف صادراتی را تهیه و منتشر کرد.

نقشه‌راه تجارت ایران با ۲۲ کشور و بازار هدف صادراتی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، این اقدام با هدف برنامه‌ریزی، سازماندهی، تدوین استراتژی و نمایش اطلاعات اساسی و مهم مرتبط با بازارهای هدف صادراتی صورت گرفته است و گزارش‌های تهیه شده حاوی اطلاعات به روز و معتبر از منابع داخلی و بین‌المللی است.

    بخش‌های متنوع اطلاعاتی نظیر معرفی ساختار دولت، ویژگی‌های جغرافیایی، اقتصادی و جمعیتی، شاخص‌های اقتصادی، شاخص‌های مرتبط با زیرساخت‌های تجاری، وضعیت تجارت کشور هدف با جهان در طول یک دوره پنج ساله، تعیین مقاصد عمده صادراتی و مبادی عمده وارداتی، بررسی وضعیت صادرات و واردات ایران و کشورهای مورد نظر، تعیین جایگاه رقبای ایران در گروه‌های مختلف کالایی نظیر محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی، وسایل نقلیه و قطعات، سوخت‌های معدنی و پالایشگاهی، فرش و صنایع نساجی، فلزات و مصنوعات فلزی، صنایع ساختمانی، مبلمان و وسایل روشنایی و چوب و اشیاء ساخته شده از چوب، چرم و پوست از جمله مطالب مهم و کلیدی گزارش‌های نقشه راه است.

    سازمان توسعه تجارت در نظر دارد با بهره‌گیری از نقطه نظرهای کارشناسی صاحبنظران حوزه تجارت خارجی نسبت به تکمیل سرفصل‌های اطلاعاتی نقشه‌راه و نیز تهیه گزارش‌های جدید برای سایر بازارهای صادراتی اقدام کند.

    این گزارش ها از اینجا قابل دریافت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها