عصر خودرو

وضعیت مطلوب "کطبس" در گزارش تیر

عصر بازار- شرکت زغالسنگ نگین طبس در دوره ی چهار ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ موفق به فروش ۱۲.۶ میلیارد تومان از محصولات خود شده است و در مدت مذکور معادل ۳۰.۹ درصد از پیش بینی فروش سال ۹۷ را پوشش داده است.

وضعیت مطلوب "کطبس" در گزارش تیر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، نرخ های فروش این شرکت در تیرماه 1397 نسبت به خرداد ماه سال جاری کاهشی 6 درصد داشته است و شرکت در توضیح افت نرخ فروش شرکت آورده است که : " با توجه به توافقات صورت پذیرفته در کمیته پشتیبانی ذغالسنگ در مورد افزایش قیمت ذغالسنگ از اول تیر ماه 1397، تا زمان ارایه گزارش الحاقیه قرارداد در خصوص تعدیل قیمت و متعاقب آن صدور فاکتور تعدیل مربوطه مبادله نشده است.
    لذا قیمت گذاری محصول فروش رفته کماکان بر اساس قیمت قرارداد اولیه منعقده در سال 1397محاسبه و اعلام شده است " این شرکت در آخرین مذاکرات خود توافقی به منظور افزایش قیمت 20% کنسانتره زغالسنگ و 21% زغالسنگ خام منعقد کرد که مطابق با گزارش بالا هنوز اجرایی نشده است.
    شرکت در تیرماه 1397 هر تن زغالسنگ را 1.4 میلیون تومان به فروش رسانده است در حالی که میانگین نرخ فروش سه ماهه ی شرکت برابر با 1.2 میلیون تومان بوده است.
    این شرکت در دوره ی سه ماهه با سرمایه 150 میلیارد ریال 105 ریال به ازای هر سهم سود محقق نموده است که افزایشی 7 درصدی نسبت به دوره ی مشابه سال گذشته داشته است.
    با توجه به عدم تغییر قابل توجه نرخ های فروش، انتظار می رود با ابلاغ افزایش نرخ فروش، این شرکت سود خود را مطابق پیش بینی محقق نماید.

    برچسب ها