عصر خودرو

بلوک بیمه آرمان در بازار فرابورس فروخته می‌شود

عصر بازار- بلوک ۷.۹ درصدی بیمه آرمان، ۱۳ دی‌ماه در بازار فرابورس ایران عرضه می‌شود.

بلوک بیمه آرمان در بازار فرابورس فروخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، شرکت کارگزاری آگاه در نظر دارد، 7.9 درصد از سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت بیمه آرمان را به طور یکجا و شرایطی از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند.
    بلوک این شرکت بیمه با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریالی در روز 13 دی‌ماه 1394 واگذار می‌شود و قیمت پایه هر سهم آن معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه خواهد بود به شرط آنکه از رقم 2 هزار و 310 ریال کمتر نباشد.
    طبق این گزارش، کارگزاری آگاه عرضه کننده 95 میلیون و 999 هزار و یک سهم "آرمان4" خواهد بود و قیمت پایه کل آن معادل قیمت پایانی سهام در روز عرضه ضرب در تعداد سهام قابل عرضه است به شرط آنکه از مبلغ 221 میلیارد و 757 میلیون و 692 هزار و 310 ریال کمتر نباشد.
    همچنین سپرده لازم برای حضور در این رقابت به میزان قیمت پایانی سهام در روز عرضه ضرب در سهام قابل عرضه ضرب در 3 درصد است به شرطی که کمتر از 6 میلیارد و 652 میلیون و 730 هزار و 770 ریال نباشد ضمن آنکه پرداخت کل ثمن معامله به صورت نقد حداکثر طی 4 روز کاری بعد از انجام معامله تسویه می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها