عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

انتشار عملکرد چند شرکت از زیان ده تا سودده

عصر بازار- ذوب آهن تا پایان آبان ماه مبلغ ۲۴ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش داشته است. این شرکت در آبان ماه مبلغ ۲ هزار و ۲۸۶ میلیارد ریال فروش داشته است.

انتشار عملکرد چند شرکت از زیان ده تا سودده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، عملکرد شرکت ذوب آهن نشان می دهد فروش در آبان ماه چندان خوب نبوده و با توجه به بودجه شرکت که بالغ بر 42 هزار میلیارد ریال است، به نظر می رسد برای رسیدن به بودجه طی سه ماه باقیمانده سال، شرایط سختی پیش رو دارد که تحقق بودجه را دشوار می کند.

    پخش البرز برنامه افزایش سرمایه 12 درصدی را از آورده نقدی سهامداران به منظور اصلاح ساختار مالی دارد. همچنین افزایش سرمایه 18 درصدی دیگری نیز در اختیار هیات مدیره قرار دارد.

    "ثنوسا" نیز با 44 ریال زیان برای هر سهم در مجمع همراه شد و شرکت تامین مسکن جوانان، سرمایه گذاری ساختمان نوین، تامین مسکن نوین، ویستا سامانه آسا و مهندسی و مدیریت ساختمان نوین  را بعنوان هیات مدیره برگزید.

    "تیپیکو" برای سال مالی 95 مبلغ 1099 ریال سود پیش بینی کرده و طی 6 ماه مبلغ 7 ریال زیان برای هر سهم کنار گذاشته شده است.

    و اما پارسان اعلام کرده مبلغ 716 ریال سود برای هر سهم سال مالی 94 پیش بینی کرده و طی 6 ماه مبلغ 499 ریال شناسایی و 70 درصد بودجه را پوشش داده است. این شرکت در بودجه خود سود نقدی پتروشیمی پردیس و بازارگانی را به ترتیب 1480 ریال و 20 میلیون و 824 هزار ریال لحاظ کرده است ولی هنوز مجمع این شرکت ها برگزار نشده که نرخ واقعی آن در بودجه لحاظ شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها