عصر خودرو

۱۳ هزار نوبت معامله در بازار فرابورس به ثبت رسید

عصر بازار- معاملات امروز فرابورس ایران با داد و ستد ۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ورقه بهادار به ارزش بیش از ۷۶ میلیارد تومان در ۱۲ هزار و ۹۰۸ دفعه معاملاتی پایان یافت.

۱۳ هزار نوبت معامله در بازار فرابورس به ثبت رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»،  آیفکس نیز در پایان معاملات با افت 5.7 واحدی همراه شد و به این ترتیب شاخص کل به رقم 671 واحد رسید.
    بررسی معاملات امروز بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس ایران نشان می‌دهد بیشترین حجم معاملات به نماد شرکت قند شیروان قوچان و بجنورد با دادوستد بیش از 7 میلیون سهم اختصاص داشت و بالاترین ارزش معاملات نیز مربوط به گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بود.
    در میان اوراق با درآمد ثابت، اجاره رایتل2، بیشترین حجم و ارزش معاملات را با خرید و فروش 228 هزار ورقه به ارزش 23 میلیارد تومان در اختیار داشت. صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان نیز در پی دادوستد یک میلیون و 770 هزار سهم  به ارزش معاملاتی 2 میلیارد تومان در صدر بالاترین حجم و ارزش ETFها قرار گرفت.
    بر پایه این گزارش، نماد معاملاتی سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوستان بیشترین افزایش قیمت را در جریان معاملات امروز فرابورس ایران تجربه کرد و نماد مهندسی صنعتی روان فن‌آور نیز با بالاترین افت قیمت روبه‌رو شد.
    نماد معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس ایران بودند و اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 710 تا 732 هزار ریال معامله شد.
    در میان 7 نماد اول فرابورس ایران نیز که بیشترین تاثیر مثبت یا منفی را بر شاخص دارند، نماد شرکت پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان جنوب و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بیشترین تاثیر منفی و نماد معاملاتی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بالاترین تاثیر مثبت را بر آیفکس داشت.
    طبق این گزارش، قیمت اسناد خزانه اسلامی امروز با افزایش 0.14 درصدی به 949 هزار و 317 ریال رسید و معامله‌گران در نماد «اخزا» 92 هزار ورقه به ارزش 8 میلیارد و 758 میلیون تومان خرید و فروش کردند که به این ترتیب اسناد خزانه اسلامی در رتبه دوم بیشترین ارزش معاملات در میان نمادهای فرابورس قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها