عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

تغییرات قانون مالیات بر ارزش افزوده به نفع مردم است

عصر بازار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون و کمیته‌های مختلف حدود یک سال و نیم با دعوت از بخش خصوصی روی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال کار هستند.

تغییرات قانون مالیات بر ارزش افزوده به نفع مردم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، رحیم زارع با بیان اینکه این کمیسیون و کمیته های مختلف حدود یک سال و نیم با دعوت از بخش خصوصی روی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در حال کار هستند ،​گفت: تغییرات در این قانون به نفع تولیدکننده و مصرف کننده است.

    عضو کمیسیون اقتصادی و سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه تولید و کشاورزی معافیت مالیاتی در اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده دیده شده است .
    وی ادامه داد: مالیات با نرخ صفر برای صادرکنندگان و مالیات با نرخ ترجیحی 3 درصد و مالیات با نرخ 9 درصد هم پیش بینی شده است.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:​ با سامانه مودیان ،​ شفافیت ها بیشتر شده و فرآیند به گونه ای است که در نهایت، مصرف کننده واقعی باید مالیات را پرداخت کند.

    وی افزود: لایحه دولت در باره صندوق مکانیزه را اصلاح کردیم و مکمل قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

    سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موارد تشویقی برای کسانی که این صندوق ها را نصب می کنند در نظر گرفته شده است از جمله اینکه مالیات آن ها کاهش می یابد و این موضوع به شفاف سازی بیشتر کمک می کند.

    برچسب ها