عصر خودرو

گزارشات خوب میان دوره شرکت ها به رشد بورس کمک کرد

عصر بازار- در جریان بازار امروز شاخص بورس با رشد ۵۳۵ واحدی به ارتفاع ۱۰۸ هزار و ۸۳۱ واحد رسید نمادهای فملی، کچاد، فخاس، کگل، ومعادن و فخوز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند درحالیکه پارسان با ۶۷ واحد تاثیر منفی مانع رشد بیشتر شد.

گزارشات خوب میان دوره شرکت ها به رشد بورس کمک کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، یکی از بهترین گزارش های ٣ ماهه در گروه فلزی و معدنی متعلق به فملی بود. گزارشی که منجر به معاملات بیش از ١۰۰ میلیونی و تشکیل صف خرید سنگین در این نماد شد. سایر هم گروهی ها در مجموع جو مثبت متعادلی داشتند. در گروه سبزپوش استخراج کانه های فلزی نیز صف خرید کمنگنز مورد توجه بود.
    از طرفی گروه خودرویی در بازار امروز شروعی مثبت داشت که در لحظات پایانی با افزایش عرضه ها و عقب نشینی خریداران، اکثرا نوسانات منفی را تجربه کردند این در حالیست که همچنان نمادهای ورنا، خدیزل و خفنر صف خرید بودند.
    گروه لاستیک و پلاستیک یکدست سبزپوش بودند پکرمان، پتایر و پکویر صف خرید داشتند و مابقی متعادل مثبت بودند. این سبزپوشی تحت تاثیر سخنان وزارت صنعت بود که اعلام کرد واردات انواع لاستیک خودروهای سواری درصورت داشتن نمونه تولید داخل به کشور ممنوع شده است.
    نمادهای پست بانک ایران(وپست)، بانک صادرات ایران(وبصادر) و بانک تجارت(وتجارت) با توجه به لغو برگزاری مجامع عادی سالیانه به گردونه معاملات بازگشتند.
    در پایان معاملات امروز نمادهای سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (وپترو) جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه تصویب صورت های مالی، موتورسازان تراکتورسازی ایران(خموتور) جهت برگزاری مجمع فوق العاده تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه و حق تقدم

    برچسب ها