عصر خودرو

بورس مثبت اما کم عمق:

بیشترین تحرکات مثبت متعلق به گروه خودرو

عصر بازار- در جریان بازار امروز شاخص کل تحت تاثیر به ویژه نمادهای فارس، همراه، جم، خبهمن، وساپا و فملی با رشد ۵۱۹ واحدی مواجه شد و به ارتفاع ۱۰۸ هزار و ۲۹۵ واحدی رسید، در این میان نماد حکشتی با حدود ۳۰ واحد بیشترین تاثیر منفی را داشت.

بیشترین تحرکات مثبت متعلق به گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، روز جاری ارزش معاملات بورس 146.6 میلیارد تومان و حجم معاملات 791 میلیون برگه سهم بود. امروز طبق پیش بینی و با احیا قیمت های جهانی فلزات پایه در ساعت پایانی دادوستدهای بین المللی، شاهد بهبود دادوستدهای گروه های فلزی و معدنی  و شروع مثبت آنها بودیم که در این میان نمادهایی نظیر زنگان، فپنتا، فخاس، فلوله و فرآور از اقبال بیشتری برخوردار بودند.
    در گروه اکثرا مثبت شیمیایی، نماد شپترو با جهش قیمتی به صف خرید رسید، نماد شکربن پس از افشای اطلاعات با اهمیت (عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده) با رشد حدود 5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. مابقی نمادهای گروه عموما متعادل و مثبت بودند.
    از سویی دیگر در گروه خودرویی اکثرا معاملاتی مثبت را تجربه کردند  اما همسو با سایر گروه های بزرگ و به دلیل توقف تعداد بالایی از نمادها (برای برگزاری مجامع سالیانه) از حجم دادوستدهای کمتری نسبت به روزهای گذشته برخوردار بودند این در حالیست که همچنان قطعه سازها از اقبال بیشتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار بوده و اکثرا صف خرید را تجربه کردند. نماد خبهمن نیز پس از برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام تقسیم سود نقدی 200 ریالی با رشد حدود 15 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    درگروه های اکثرا متعادل سرمایه گذاری و واسطه گری های مالی، نمادهای کالا4، وبیمه، اعتلا و سدبیر با صف خرید همراه می باشند و نماد وساپا پس از برگزاری مجامع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی و فوق العاده اصلاح اساسنامه با رشد مناسب حدود 13 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.

    برچسب ها