عصر خودرو

در جریان معاملات امروز بورس انرژی؛

عرضه نفت‌گاز شرکت ملی پخش به مقاصد پاکستان، افغانستان و عراق

عصر بازار- در جریان معاملات نخستین روز هفته (شنبه ۲۸ آذر ۹۴)، در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه، ۳ هزار و ۸۴۷ قرارداد در قالب ۴۶ معامله و معادل با ۹۲ هزار و ۳۲۸ مگاوات ساعت به ارزشی معادل ۳۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

عرضه نفت‌گاز شرکت ملی پخش به مقاصد پاکستان، افغانستان و عراق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این روز فقط روی نمادهای فعال بارپایه معامله انجام شد. گفتنی است طی معاملات روز شنبه، در سمت عرضه 7 نیروگاه و در سمت تقاضا 8 شرکت توزیع نیروی برق حضور داشتند.

    در این روز در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز کالاهای حلال 402، آیزوفید و آیزوریسایکل پالایش نفت تبریز و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روی این کالاها و عرضه‌های مازاد معادل 2،850 تن به ارزش 16 میلیارد و 701 میلیون ریال بوده است.

    همچنین طی جلسه معاملاتی روز نخست هفته در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد فعال، 938 قرارداد به ارزشی معادل 10 میلیارد و 472 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران به 60 میلیارد و 743 میلیون ریال بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (یکشنبه 29 آذر 94)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، در رینگ داخلی کالای قطران واحد کک‌سازی و پالایش قطران زرند و در رینگ بین‌الملل کالاهای گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقصد پاکستان، گاز مایع خام پالایش گاز ایلام و نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد مختلف عرضه خواهند شد که عرضه‌های نفت‌گاز به مقصد پاکستان از مبدأ زاهدان، به مقصد کردستان عراق از مبادی ساری و تبریز و به مقصد افغانستان از مبادی ساری، مشهد و اصفهان صورت خواهد پذیرفت. عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه بازار روز جاری بورس انرژی را تشکیل می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو