عصر خودرو

معاون سازمان بنادر و کشتیرانی مطرح کرد

کاهش قیمت تمام شده کالا با ایجاد صنایع بزرگ در کنار سواحل

عصر بازار- معاون دریایی سازمان بنادر و کشتیرانی کشور با اشاره به ظرفیت سواحل کشور در جنوب و شمال، از اهمیت ایجاد صنایع بزرگ در کنار سواحل و صرفه جویی زمانی و مالی خبر داد و گفت: این مهم منجر به کاهش قیمت تمام شده کالا می‌شود.

کاهش قیمت تمام شده کالا با ایجاد صنایع بزرگ در کنار سواحل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایسنا، دکتر هادی حق‌شناس امروز در نشست شورای دانشگاه گیلان، وجود ظرفیت یک دانشگاه جامع و مادر مثل دانشگاه گیلان را در کنار دریای خزر مغتنم شمرد و خواستار توجه ویژه به این ظرفیت جهت ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایع دریایی شد.

    وی با اشاره به اشتغال همه فارغ‌التحصیلان رشته دریانوردی، از فضای مناسب این رشته برای فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد .

    معاون دریایی سازمان بنادر و کشتیرانی کشور در ادامه با اشاره به ظرفیت سواحل کشور در جنوب و شمال، از اهمیت ایجاد صنایع بزرگ در کنار سواحل و صرفه جویی زمانی و مالی خبر داد و گفت: این مهم منجر به کاهش قیمت تمام شده کالا می‌شود .

    احمد رضی - رئیس دانشگاه گیلان - نیز در ادامه این نشست خواستار توجه ویژه به ظرفیت دانشگاه گیلان در ایجاد رشته‌های مرتبط با صنایع دریایی شد و از آمادگی دانشگاه گیلان در این زمینه خبر داد.

    رضی با اشاره به اختیارات داده شده به دانشگاه برای برگزاری دوره‌های مشترک با سایر کشورها، از امکان استفاده از این دوره‌ها برای دوره‌های مرتبط با امور دریایی خبر داد.

    برچسب ها