عصر خودرو

افت جزئی شاخص بورس در آخرین روز کاری

عصر بازار- در پایان دادوستدهای امروز شاخص کل تحت تاثیر معاملات منفی نمادهای فملی، اخابر و پارسان با افت اندک حدود ۴ واحدی در ارتفاع ۱۰۷.۷ هزار واحدی آرام گرفت که در این بین نمادهای پارس، کگل، وامید و ومعادن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل ایجاد کردند.

افت جزئی شاخص بورس در آخرین روز کاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،امروز شاهد نوسانات مثبت جزئی برخی نمادهای گروه معدنی بودیم که از کاهش فروشندگان در قیمت های کنونی و افزایش تقاضا در سطوح حمایتی حال حاضر آنها حکایت داشت. در این میان نماد کمنگنز با افت منفی کامل صف فروش تشکیل داده بود. از طرفی گروه فلزات جو منفی را پشت سر گذاشتند که در این میان شاهد تحرکات مثبت فخاس، فاسمین و فخاس بودیم.
    در گروه های اکثرا متعادل و مثبت پتروشیمی، پالایشگاهی و روانکارها، به جز دادوستدهای هیجانی نماد تازه وارد پارس، صف خرید نمادهای شکربن، شفارس و شدوص، معاملات مثبت نمادهای شغدیر، زاگرس، شاوان و شسپا و صف فروش نماد شیراز جلب توجه می کرد.
    از سویی روز جاری حجم عرضه ها در گروه خودرویی نسبت به روز گذشته افزایش یافت تا جایی که نوسانات منفی نمادهای ختراک، ختور و خودرو، نماد خموتور منجر به صف فروش این نمادها شد این در حالیست که صف خرید نمادهای خاذین، خزر، خکمک، خریخت، خفنر و خپویش جلب توجه می‌کرد.
    گفتنی است، در پایان معاملات امروز شرکت پتروشیمی پارس (پارس) جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه تصویب صورت های مالی متوقف شد.

    برچسب ها